Katedra Informatyki w Zarządzaniu - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Informatyki w Zarządzaniu

Filtry

wszystkich: 140

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2017
Rok 2019
Rok 2016
Rok 2012
Rok 2020
  • The role of robotisation in improving bakery product quality
    Publikacja

    The article aims to present the role of robotisation in increasing bakery product quality, as it is closely linked to machine reliability, as well as hygienic and sanitary conditions. All machines employed in the production process ought to be maintained at full production potential and reliability, which also has a fundamental influence on the final product’s quality. While participating in the 2014-2020 Smart Growth Operational...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2018
Rok 2010
Rok 2003
Rok 2009
Rok 2011
Rok 2005
  • Trust Case: justifying trust in an IT solution
    Publikacja

    - Rok 2005

    W artykule prezentujemy podejście wykorzystane przy budowie dowodu zaufania (ang. trust case) do DRIVE, infrastruktury informatycznej wspomagającej dystrybucję i podawanie leków. Cele DRIVE obejmowały bezpieczniejszą i mniej kosztowną dystrybucję leków. Dowód zaufania reprezentuje argumentację przemawiającą za tym, że DRIVE jest godne zaufania. Składa się on z żądań (ang. claims) postulujących pewne związane z zaufaniem własności...

  • Udany portal intranetowy
    Publikacja

    - Rok 2005

    Artykuł prezentuje najważniejsze czynniki wpływające na efekt wdrożenia portali intranetowych w przedsiębiorstwach. Przedstawiono wpływ najważniejszych czynników organizacyjnych, użytkowych i społecznych na sposób realizacji przedsięwzięć portalowych, w tym szczególną rolę współpracy z docelowymi użytkownikami planowanego systemu.

Rok 2013
Rok 2021
Rok 2008
  • Usability and socio-organizational context of on-line services in intranet portals
    Publikacja

    - Rok 2008

    Publikacja omawia problemy postrzeganej jakości usług on-line, dostępnych w intranetowych portalach pracowniczych. Zaproponowano poszerzone podejście ocenowe wykraczające poza typową ocenę jakości użytkowej. Poszerzenie to polega na uwzględnieniu w projektowaniu i w ocenie czynników organizacyjnych i ekonomicznych, związanych z budową relacji na linii pracodawca-pracownicy. Zaproponowano również metodykę projektowania portali intranetowych...

Rok 2007
  • User satisfaction model
    Publikacja

    - Rok 2007

    Raport techniczny - opis metody ''User Satisfaction Methods'' wykorzystywanej w projektowaniu komunikacji człowiek-komputer oraz doskonaleniu interfejsu użytkownika.

Rok 2006
  • Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study
    Publikacja

    - Rok 2006

    Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.

Rok 2004
  • Wygnij swój komputer.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono wspolczesne trendy w rozwoju interfejsów uzytkownika wybranych rozwiazan infomatycznych.

  • Z punktu widzenia uzytkownika.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono wspólczesne podejscia stosowane w zakresie zapewnienia jakosci uzytkowej oprogramowania i uslug interaktywnych. Omowiono projektowanie zorientowane na uzytkownika (UCD - User Centred Design) jako widodacy kierunek w zapewnieniu satysfakcji uzytkownika koncowego oraz dokonano przegladu technik projektowo-ewaluacyjnych stosowanych w tym zakresie.

Rok 2015