Polish Maritime Research - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Polish Maritime Research

ISSN:

1233-2585

eISSN:

2083-7429

Wydawca:

Politechnika Gdańska , Walter de Gruyter (Sciendo)

Dyscypliny:

  • automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 20 A
2017 20 A
2016 20 A
2015 20 A
2014 15 A
2013 15 A
2012 20 A
2011 20 A
2010 9 B

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 3.4
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 3.4
2021 2.6
2020 2.6
2019 2.4
2018 1.7
2017 1.2
2016 1.1
2015 0.8
2014 0.7
2013 0.6
2012 0.6
2011 0.4

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY 4.0
Licencja
Creative Commons: BY 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://journal.mostwiedzy.pl/pmr/copyrights otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Zawarta w licencji
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Indeksowane w DOAJ
Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Do 14.05.2020 r. obowiązywała licencja CC BY-NC-ND 4.0.

Filtry

wszystkich: 440

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2012
Rok 2020
Rok 2007
  • A semi-Markov model of fuel combustion process in a Diesel engine
    Publikacja

    W artykule przedstawiono czterostanowy model procesu spalania w przestrzeniach roboczych (cylindrach) silników o zapłonie samoczynnym w formie procesu semimarkowskiego, dyskretnego w stanach i ciągłego w czasie. Wartościami tego procesu są stany odpowiadające powszechnie akceptowanym rodzajom spalania w tego rodzaju silnikach a mianowicie takie stany procesu jak: spalanie pełne (całkowite i zupełne), spalanie niezupełne, spalanie...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • A method for selection of parameters of ship propulsion system fitted with compromise screw propeller
    Publikacja

    Artykuł dotyczy algorytmicznej metody wstępnego doboru parametrów układu napędowego okrętu wyposażonego w śrubę o skoku stałym, gdy eksploatacja okrętu związana jest z istotnymi zmianami: głębokości i szerokości drogi wodnej, oporu kadłuba i prędkości marszowej. Argumentami modelu matematycznego rozważanego zagadnienia projektowego są identyfikowane na etapie projektowania wstępnego główne parametry projektowe okrętu. Struktura...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2008
  • A probabilistic concept of load assessment of self-ignition engines
    Publikacja

    Przedstawiono propozycję probabilistycznej interpretacji obciążenia silników spalinowych o zapłonie samoczynnym. Zaproponowano probabilistyczny opis obciążenia tych silników z uwzględnieniem znanych parametrów (wskaźników) ich pracy. Wykazano, że obciążenie tego rodzaju silników, rozpatrywane w dowolnej chwili, może być uważane za zmienną losową. Zwrócono uwagę, że obciążenie to może być uważane za zmienną losową wielowymiarową....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • A parametric method for evaluation of resistance of swath ships
    Publikacja

    Artykuł zawiera sformułowania metody parametrycznej służącej do wyznaczania oporu kadłuba statku o konfiguracji swath. Metodę opracowano opierając się na rezultatach obliczeń numerycznych, uzyskanych metodami strukturalnymi, wywiedzionymi ze sformułowań teoretycznej hydromechaniki okrętu, wykonanych na dostatecznie licznej serii kształtów kadłuba, o systematycznie uzmiennianych parametrach kształtu. Następnie przedstawiono rezultaty...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2006
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2002
Rok 2018
Rok 2015
Rok 2016
Rok 2019
Rok 2017
Rok 2010
Rok 2011
Rok 2023
  • A Generative Approach to Hull Design for a Small Watercraft

    In the field of ocean engineering, the task of spatial hull modelling is one of the most complicated problems in ship design. This study presents a procedure applied as a generative approach to the design problems for the hull geometry of small vessels using elements of concurrent design with multi-criteria optimisation processes. Based upon widely available commercial software, an algorithm for the mathematical formulation of...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2003
Rok 2009
  • A Complete Design of Ship Propellers Using the New Computer System
    Publikacja

    - Polish Maritime Research - Rok 2009

    Artykuł przedstawia nowy system komputerowy do projektowania śrub okrętowych. Obliczenia oparte są na teorii linii nośnej i teorii powierzchni nośnej. System umożliwia wielokryterialną optymalizację projektu z punktu widzenia sprawności napędowej, własności kawitacyjnych, wytrzymałości skrzydeł oraz poziomu generowanych wymuszeń niestacjonarnych.

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • A Complete Design of Ducted Propellers Using the New Computer System
    Publikacja

    - Polish Maritime Research - Rok 2009

    Artykuł przedstawia nowy system komputerowy do projektowania okrętowych układów napędowych dysza-śruba. Obliczenia oparte są na teorii linii nośnej, teorii powierzchni nośnej oraz na wynikach oryginalnych badań eksperymentalnych. System umożliwia optymalizację ukadu dysza-śruba z punktu widzenia maksymalnej sprawności napędowej, wytrzymałości, charakterystyk kawitacyjnych i poziomu wymuszeń niestacjonarnych. Przykład obliczeniowy...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2022

wyświetlono 5016 razy