Katedra Zarządzania - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Zarządzania

Filtry

wszystkich: 348

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2009
Rok 2005
  • A complete example of experience konowledge structure on XML
    Publikacja

    - Rok 2005

    Przedstawiono kompletny przykład reprezentacji struktury wiedzy w języku XML. Omówiono cztery podstawowe składniki tej reprezentacji: dane, funkcje, ograniczenia i zasady.

  • Administracja uniwersytecka - teraźniejszość i przyszłość
    Publikacja

    - Rok 2005

    Autor, analizując strukturę zatrudnienia w uczelniach publicznych i niepublicznych wskazuje na niejednoznaczność określenia liczby oraz roli pracowników administracji uczelnianej, a zwłaszcza dyrektora administracyjnego (obecnie kanclerza)w wybranych uczelniach. Posta-wiona jest teza, że wprowadzeniu stanowiska kanclerza w uczelni towarzyszyć powinno roz-szerzenie jego kompetencji i zadań niezbędnych w kierowaniu współczesną wyższa...

  • Analiza redystrybucji środków finansowych przeznaczonych na działalność B+R (na przykładzie wybranej uczelni)
    Publikacja

    Autor zwraca uwagę na wyjątkowo niskie finansowanie działalności B+R w Polsce na tle innych krajów nowo przyjętych do UE. Przeprowadza analizę redystrybucji tych skromnych środków w skali Polski oraz na przykładzie konkretnej uczelni. Dostrzega dwa charakterystyczne zjawiska, określona jako asymetrie. Pierwsze-dotyczące podziału tych środków między szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe i placówki PAN. Drugie - dotyczące struktury...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Bariery rozwoju lokalnego
    Publikacja

    - Rok 2005

    W artykule zaprezentowano ograniczenia w rozwoju lokalnego układu terytorialnego. Analizie poddano pojęcie rozwoju lokalnego ze względu na trzy cechy: podmiotowość, wielopłaszczyznowość i ciągłość. W dalszej części praca prezentuje najczęstsze rodzaje klasyfikacji barier. Na zakończenie przedstawiono najpowszechniej spotykane ograniczenia. Omówiono je według jednego ze sposobu podziału - na zewnętrzne i wewnętrzne.

  • Czynniki warunkujące efektywność kształcenia w publicznej szkole wyższej
    Publikacja

    - Rok 2005

    Praca poświęcona jest zagadnieniom efektywności publicznej szkoły wyższej. Zwrócono uwagę na czynniki związane z realizacją procesu kształcenia, wpływające na efektywnośc działalności szkoły wyższej. Rozważania teoretyczne ilustrowane są przykładami.

Rok 2011
Rok 2008
Rok 2006
Rok 2023
Rok 2007
Rok 2010
Rok 2012
Rok 2022
Rok 2021
  • AMO perspectives on the well-being of neurodivergent human capital
    Publikacja

    Existing management research and management practices frequently overlook the relationship between the above-average human capital of highly functioning neurodivergent employees, their subjective well-being in the workplace and performance outcomes. This paper calls for greater attention to the hidden human capital associated with neurodiversity by mainstreaming implementation of neurodiversity-friendly policies and practices. Drawing...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2004
Rok 2014
Rok 2018
Rok 2017
  • Brand loyalty creation in the social network. Does the product category matter?
    Publikacja

    - Rok 2017

    The final goal of all marketers’ effort is to achieve a high level of loyalty toward their brands. Social network brand sites are increasingly attracting the attention of scientists and managers intrigued by their potential application for brand loyalty creation. The aim of this research, based on European sample, is to fill the gap in understanding the product category loyalty and brand loyalty relation as an output of brand identification...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Consumer social network brand identification and personal branding. How do social network users choose among brand sites?
    Publikacja

    Brands’ social networking sites (fan pages) are increasingly attracting the attention of scientists and managers intrigued by their potential application for brand value creation. The aim of this research is to understand better how users choose among social networking sites as an act of brand identification. The study presents a new model whose structure of identification drivers for social networking brand sites varies for customer...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2016
  • Customer Assessment of Brand Valuation and Social Media
    Publikacja

    - Rok 2016

    The research problem engaged in this article is to determine whether contemporary consumers are able to assess brand equity in the overabundance of brands and products with similar features and qualities. The author argues that in the existing circumstances when differences between brands become insignificant the consumer is not capable of assessing their equity adequately. In order to verify the thesis the author has accepted...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2013
  • Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym
    Publikacja

    - Rok 2013

    Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu...