Projekty
Filtry
wszystkich: 172
Katalog Projektów
Rok -
-
WaterMan Promowanie lokalnych i regionalnych strategii ponownego wykorzystania wody w Regionie Morza Bałtyckiego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem #C017 WaterMan z dnia 2023-01-23
-
Optymalizacja procesów dydaktycznych i proinnowacyjnych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
ProjektyProjekt realizowany w Administracja Wydziału Inż.Ląd.i Środowiska zgodnie z porozumieniem NdS/541003/2021/2022 z dnia 2022-06-01
-
Zmienność kształtu w modelowaniu matematycznym ściany brzucha człowieka
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02433
-
AdTrans Zaawansowana analiza danych dla nauczycieli specjalizacji transportowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2023-1-PL01-KA220-HED-000158917
-
MINIATURA Wzmocnienie uszkodzonego budynku stalowego wyposażonego w stalową ścianę usztywniającą oraz śruby SMA
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00144
-
Wpływ zmiennych warunków obciążenia na charakterystyki zmęczeniowe kompozytów cementowo-bitumicznych wykonanych w technologii recyklingu na zimno
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Wpływ ruchu tramwajowego na postępowanie zużyć szyn oraz emisję metali ciężkich do środowiska w okolicy trasy tramwajowej.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00005 z dnia 2023-05-15
-
- Wieloaspektowa analiza eksploatacji systemów gospodarczego wykorzystania wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem 2023/07/X/ST8/00125
-
NEPTUNIUM Nawiązanie współpracy badawczej i badania rozpoznawcze Zamku Giedymina wraz z Górą Zamkową w Wilnie
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji zgodnie z porozumieniem 1/1/2023/IDUB/II.2b/Np z dnia 2023-04-15
-
NBS Markets Naturalne rozwiązania na obszarach handlowych na terenie miast SB
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem STHB.02.02.00-22-S248/22
-
SQUARES Modernizacja programów kształcenia i wdrożenie systemu zarządzania jakością na studiach o profilu inżynierskim.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 101129192 — SQUARES
-
Mechanika zespoleń złamań przezkrętarzowych kości udowej: połączona analiza in vivo, in vitro oraz in silico.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02713 z dnia 2023-11-02
-
LIMIT Innowacyjne technologie usuwania poli- i per- fluorowanych związków organicznych (PFAS) oraz innych kluczowych mikrozanieczyszczeń ze źródeł punktowych jako istotny aspekt zrównoważonego rozwoju gospodarki wodno-ściekowej w obszarze Południowego Bałtyku
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Argentum Triggering Research Grants Identyfikacja wad powierzchni tocznej szyn kolejowych za pomocą sygnałów drganiowych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem DEC-3/1/2022/IDUB/I3b/Ag z dnia 2023-03-27
-
Identyfikacja parametrów materiałowych drewna - badania doświadczalne, analiza statystyczna i numeryczna
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00076 z dnia 2023-05-15
-
Miniatura 2023 Badania stateczności i mechanizmu zniszczenia blachownicy o środniku w kształcie Y
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem 2023/07/X/ST8/00613
-
- Badania doświadczalne oraz analiza numeryczna (DEM) strefy kontaktu między materiałem granulowanym a powierzchnią fałdową podczas przepływów silosowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem UMO-2022/45/N/ST8/03567 z dnia 2023-05-04
-
CONE Miasta oparte na naturze: rozwiązania Nature Based Solutions w miejskich laboratoriach
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
WECHULL+ Zrównoważony materiał betonowy do zastosowania w ulepszonych konstrukcjach nośnych dla technologiach energii odnawialnej na morzu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem CETP/2022/45/WECHULL+/2024 z dnia 2024-09-10
-
3M-WETCELL Zastosowanie zintegrowanego podejścia 3M (Makrofity-Mikrobiom-Modelowanie) do wyjaśnienia mechanizmów produkcji bioenergii i transformacji mikrozanieczyszczeń w pływającym systemie hydrofitowym scalonym z mikrobiologicznym ogniwem paliwowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem UMO-2021/43/B/NZ9/00787 z dnia 2022-10-03
-
RIDII 2C Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Wyznaczanie wytrzymałości na ścinanie w warunkach bez drenażu dla stabilizowanych gruntów spoistych za pomocą ścinarki obrotowej oraz penetrometru stożkowego.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem SKN/SP/601088/2024 z dnia 2024-06-05
-
ECO-GT Współpraca inżynierów na rzecz zielonej transformacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Współpraca grunt-konstrukcja w zakresie dużych deformacji przy różnych warunkach brzegowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
Wpływ sztywności rotacyjnej połączenia pomiędzy stężeniem a pasem na stateczność kratowych wiązarów dachowych poddanych obciążeniu od wiatru- badania doświadczalne i analizy numeryczne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Wpływ procesów oczyszczania ścieków komunalnych na rozmieszczenie wybranych zanieczyszczeń nowej generacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Wpływ modyfikacji biowęgla na zmiany jego właściwości w odniesieniu do wykorzystania w oczyszczaniu ścieków w systemach zielonych ścian
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Wpływ dodatku w postaci popiołu lotnego na wybrane parametry gruntów organicznych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
Wpływ chemiczny frakcji mikrosfer glinokrzemianowych na zależność pomiędzy wydzielonym ciepłem wczesnej hydratacji a wytrzymałością na ściskanie zapraw cementowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
Circular MuSe Wdrażanie podejść gospodarki obiegu zamkniętego zwiększających efektywność wykorzystania zasobów w usługach komunalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
GreenerFlow W kierunku bardziej zrównoważonego przepływu ruchu w regionie Południowego Baltyku: podejście do problemu kongestii w oparciu o dane
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
BalMarGrav Ujednolicone morskie mapy grawitacyjne południowego i wschodniego Bałtyku do nowoczesnych zastosowań 3D w geodezji, geologii i nawigacji morskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
SZTUM CIRCULAR ECONOMY – ODPOWIEDZIĄ NA WSPÓŁCZESNE WYZWANIA KLIMATYCZNE
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
HAWIM System ważenia pojazdów w ruchu o dużej dokładności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
InfraNoise System precyzyjnego monitorowania oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko z uwzględnieniem informacji o danych ruchowych, technicznych i środowiskowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem BRIK2/0020/2022-00 z dnia 2022-10-27
-
NUTA RI Staż naukowy w Narodowym Uniwersytecie Technicznym w Atenach dotyczący badania metod kalibracji geometrycznej i radiometrycznej wielokamerowych systemów teledetekcyjnych w sztucznym oświetleniu.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
Research internship/Sabbatical Staż naukowy na Uniwersytecie Massachusetts Lowell realizowany w celu pracy nad zadaniami eksperymentalnymi dotyczącymi funkcjonalnie stopniowanych nanokompozytów
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
AfroTrans Rozwój transportu w Afryce Subsaharyjskiej - nowoczesny program studiów magisterskich oraz współpraca pomiędzy uczelniami
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
BATS Rozwiązania wspierające aktywną mobilność w regionie Morza Bałtyckiego - w niekorzystnych warunkach oświetleniowych i przy różnych warunkach pogodowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem #C053 BATS z dnia 2023-10-16
-
Rozbudowa bazy danych pomiarowych oraz walidacja algorytmu prognozującego wpływ drgań komunikacyjnych na budynki mieszkalne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
Publikacja zbiorowa propagująca zrównoważone zagospodarowanie wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Probabilistyczna analiza zmiany odpowiedzi mechanicznej kopuły tensegralnej wywołanej imperfekcjami geometrycznymi i obciążenia oraz oszacowanie wrażliwości i niezawodności użytkowej kopuły ze względu na stany graniczne nośności i użytkowalności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
MODERN Pomiary akcelerometryczne w pojazdach pasażerskiego transportu szynowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Optymalizacja procesów dydaktycznych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
ProjektyProjekt realizowany w Biuro Projektów WILiŚ
-
rSMA2 Opracowanie wytycznych powtórnego wykorzystania destruktu asfaltowego z warstw SMA do nowych warstw ścieralnych układanych w tej samej technologii
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Opracowanie wytycznych dla systemu zrównoważonego zarządzania odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi w Polsce w oparciu o najlepsze praktyki w Europie w ponownym wykorzystaniu materiałów rozbiórkowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
Opracowanie pełnego modelu HSI pieszego dwunożnego uwzględniającego interakcję pomiędzy pieszymi a konstrukcją kładki dla pieszych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich
-
Opracowanie nowatorskiego podejścia do biodelignifikacji w celu konwersji zasobów lignocelulozy do zaawansowanych rodzajów biopaliwa
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Oparta o model optymalizacja warunków operacyjnych w celu ograniczenia emisji podtlenku azotu (N2O) w tlenowym reaktorze osadu granulowanego ze zintegrowanym usuwaniem azotu i fosforu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
REPHIRA Ograniczenie emisji substancji farmaceutycznych ze źródeł rozproszonych na obszarach wiejskich
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska