Dariusz Dąbrowski - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Profile photo: dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski

dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski

Filters

total: 73

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2002
Year 2003
Year 2004
Year 2005
Year 2006
Year 2007
Year 2008
  • Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów
    Publication

    - Year 2008

    Określono podstawowe rodzaje informacji rynkowych niezbędnych na etapie wstępnego rozpoznania koncepcji nowego produktu. Są nimi: wielość rynku i jego dynamika, faza rozwojowa rynku, forma rynku i intensywność konkurencji, wstępna reakcja nabywców na koncepcję nowego produktu oraz dane historyczne dotyczące produktów podobnych. Następnie wskazano metody badawcze służące pozyskiwaniu tych informacji.

  • Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów
    Publication

    - Year 2008

    Celem pracy jest określenie i przegląd rodzajów informacji uzyskiwanych w typowych testach koncepcji nowych produktów oraz przedstawienie zastosowania tych informacji w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw.

  • New product practices and performance of German appliances companies
    Publication

    Artykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy...

    Full text available to download

Year 2009
Year 2010
Year 2011
Year 2012
Year 2013
Year 2014
Year 2015

seen 1896 times