Katedra Zarządzania - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Zarządzania

Filtry

wszystkich: 327

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2016
  • Wartość marki jako wskaźnik. Metody pomiaru

    Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia wskaźnika „wartość marki”1 dla celów optymalizacji strategii marketingowych w oparciu o przegląd metod pomiaru zarówno pod kątem zarządczym, jak i raportowania. Wartość marki stanowi najbardziej obiektywny wskaźnik oceny przyjętej strategii marketingowej oraz sprawności skonfigurowanej sieci wartości marki z powodu możliwości jednoznacznej oceny, czy przyjęty „marketing mix” zapewnił...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2015
  • e-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki - ujęcie praktyczne

    Artykuł poświęcono interdyscyplinarnemu przedstawieniu istoty relacji sprzedaży, marketingu i logistyki w kontekście aktualnych problemów w e-logistyce dystrybucji. Autorzy artykułu, na bazie swoich doświadczeń, przedstawili istotę koordynacji tych procesów w kontekście zidentyfikowanego wirusa problemów dotyczącego e-logistyki dystrybucji w całej sieci wartości przedsiębiorstwa produkcyjnego oraz zaproponowali rozwiązania. Artykuł...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Image as a key factor of brand value at social media
    Publikacja

    - Logistyka - Rok 2015

    The paper aims to investigate the relationship between social media presence and activities and brand value for the most valuable Global Brands 2012 (Interbrandt 2013). Social media communication is an innovative way of communication. Brand value is a key performance indicator of brand strategy for managers. Brand and category image realized to be the key factor of investigated relation.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Job satisfaction in the multicultural environment of multinational corporations
    Publikacja

    - Baltic Journal of Management - Rok 2015

    Purpose – Since prior research into the effects of multiculturalism on job satisfaction in multinational corporations (MNCs) is rather scant and inconclusive, the authors attempt to review the literature and explain why these results are inconsistent as well as propose a new model aimed at responding to these irregularities. Design/methodology/approach – In the narrative review of the prior research and the proposed model the...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Kobiety w wydziałach logistyki policji
    Publikacja

    - Marketing i Zarządzanie - Rok 2015

    Celem artykułu jest przedstawienie problemu nierównego traktowania kobiet i mężczyzn w Policji. Przeanalizowano zmiany dotyczące zatrudnienia kobiet w Policji oraz przedstawiono badanie pilotażowe przeprowadzone wśród funkcjonariuszy, kobiet i mężczyzn, zatrudnionych w dziale logistyki, dotyczące subiektywnej oceny wymagań organizacyjnych oraz nagród otrzymywanych za pracę. Przeprowadzono badanie pilotażowe wśród funkcjonariuszy...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek
    Publikacja

    - Rok 2015

    Wartość marki jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Komunikacja marketingowa za pomocą mediów społecznościowych stanowi innowację w stosunku do coraz mniej efektywnej komunikacji za pomocą mediów tradycyjnych. Artykuł poświęcony jest analizie, za pomocą korelacji i regresji liniowej, relacji pomiędzy wartością najbardziej znanych polskich marek, a ich pozycją w mediach społecznościowych na...

  • Raport. Badanie jakości kształcenia i losów zawodowych Absolwentów PG : Rocznik 2013

    Raport opisuje wyniki przeprowadzonych badań wśród Absolwentów PG rocznik 2013 nad jakością kształcenia oraz ich sytuacją zawodową

  • Thriving in multicultural work settings
    Publikacja

    - Rok 2015

    Owing to globalization and the global mobility of workforce, working in multicultural environments has become a daily reality for an increasing number of manpower. Such an environment does introduce unique challenges to individuals, enabling some of them to thrive. The aim of the paper, therefore, is to explore the antecedents of thriving and its components in multicultural work settings of multinational corporations (MNCs). The...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic
    Publikacja

    Artykuł poświęcono sieciowemu kreowaniu wartości współczesnych przedsiębiorstw, w tym wartości kluczowego aktywa niematerialnego, jakim jest marka. Autorka przedstawia istotę procesu kreowania wartości we współczesnej gospodarce oraz porusza aspekty konfiguracji sprawnej sieci opartej na kapitale relacji i idei S-DLogic w kontekście gospodarki sieciowej. Zwraca szczególną uwagę na współkreację znaczeń w ramach celowo skonfigurowanej...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011