Katedra Wytrzymałości Materiałów - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Wytrzymałości Materiałów

Filtry

wszystkich: 625

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2019
Rok 2023
Rok 2016
Rok 2018
Rok 2003
  • 3-węzłowy płaski element powłokowy z 6 stopniem swobody
    Publikacja

    - Rok 2003

    Praca dotyczy zastosowania płaskiego trójkątnego (trójwęzłowego) elementu powłokowego w analizie powłok w zakresie nieliniowym geometrycznie. Użyte elementy otrzymano poprzez połączenie elementów wyprowadzonych dla stanu membranowego i zgięciowego.

  • Ausgewahlten Warme und Feuchtigkeits probleme von Industriefussboden.
    Publikacja

    - Rok 2003

    Wiele obiektów budowlanych, jak hale przemysłowe, magazyny, warsztaty, hangary, sklepy, supermarkety itp. wyposażonych jest w posadzkę ułożoną bezpośrednio na gruncie. Rola, jaką pełni najniżej położona w tych obiektach posadzka podlega takim samym prawom fizyki budowli jak i mechaniki, tak jak każdy inny znaczący element konstrukcyjny obiektu. Oczywiście nie można jej rozpatrywać w aspekcie elementu wydzielonego z pewnej całości,...

Rok 2017
Rok 2020
Rok 2022
Rok 2021
Rok 2015
Rok 2002
Rok 2024
  • Can we really solve an arch stability problem?

    We bring attention to the problem of solving nonlinear boundary-value problems for elastic structures such as arches and shells. Here we discuss a classical problem of a shear-deformable arch postbuckling. Considering a postbuckling behaviour of a circular arch we discuss the possibility to find numerically a solution for highly nonlinear regimes. The main attention is paid to the problem of determination of all solutions. The...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Computational modelling of historic masonry railroad arch bridges

    The problems encountered during the analyzes of structural response of historic masonry railroad arch bridges are described in this paper. The attention is mainly focused on the stiffness of the masonry arches, their strengths and appropriate estimation of railroad load intensity. Issues related to computational modelling of two, existing, almost 130 years old masonry arch railroad bridges are presented in this context. The main...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2014