Paweł Ziemiański - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 49

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2022
Year 2012
Year 2016
Year 2023
Year 2015
Year 2019
Year 2020
Year 2018
Year 2021
Year 2007
  • Nieświadome decyzje konsumentów
    Publication

    - Year 2007

    Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.

Year 2017
Year 2024
Year 2013
Year 2008
  • Wpływ władzy na podejmowanie decyzji i postrzeganie
    Publication

    - Year 2008

    Artykuł przedstawia, w jaki sposób posiadanie władzy wpływa na podejmowanie decyzji oraz postrzeganie rzeczywistości społecznej. Zaprezentowane są w nim odmienne podejścia teoretyczne, które wskazują zarówno na pozytywne, jak i negatywne efekty posiadania władzy. Należą do nich: silniejsza stereotypizacja, silniejsza tendencja do podejmowania działań bez względu na potencjalne skutki, ale także bardziej abstrakcyjne myslenie i...

Year 2014

seen 1799 times