Projekty
Filtry
wszystkich: 172
Katalog Projektów
Rok -
-
WECHULL+ Zrównoważony materiał betonowy do zastosowania w ulepszonych konstrukcjach nośnych dla technologiach energii odnawialnej na morzu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem CETP/2022/45/WECHULL+/2024 z dnia 2024-09-10
-
LongLife Zrównoważone, energooszczędne i chroniące zasoby budynki mieszkalne uwzględniające ujednolicone procedury oraz nowe zaadaptowane technologie
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem #006 z dnia 2009-02-23
-
FLOW Zmniejszenie nasilenia ruchu drogowego poprzez stworzenie korzystnych warunków dla ruchu pieszego i rowerowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 635998 z dnia 2015-04-14
-
FLOW Zmniejszenie nasilenia ruchu drogowego poprzez stworzenie korzystnych warunków dla ruchu pieszego i rowerowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 331826/PnH/2016 z dnia 2016-11-28
-
Zmienność kształtu w modelowaniu matematycznym ściany brzucha człowieka
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02433
-
SIREN Zintegrowany system odzysku energii, związków organicznych, biogenów i wytwarzania wartościowych produktów ze ścieków komunalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/SIREN/0069/2019-00 z dnia 2020-09-24
-
INPORR Zintegrowana technologia usuwania i odzysku azotu i fosforu w komunalnych oczyszczalniach ścieków.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/SGS/INPORR/0074/2020-00 z dnia 2021-09-01
-
WasteValue Zintegrowana biorafineria - przetwarzanie frakcji organicznej odpadów w biopaliwa.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/WasteValue/0002/2019-00 z dnia 2020-09-24
-
S@MPler Zintegrowaen podejście do kształcenia w zakresie zrównoważonej mobilności miejskiej oparte na podejściu projektowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2019-1-PL1-KA203-065244 z dnia 2019-09-01
-
3M-WETCELL Zastosowanie zintegrowanego podejścia 3M (Makrofity-Mikrobiom-Modelowanie) do wyjaśnienia mechanizmów produkcji bioenergii i transformacji mikrozanieczyszczeń w pływającym systemie hydrofitowym scalonym z mikrobiologicznym ogniwem paliwowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem UMO-2021/43/B/NZ9/00787 z dnia 2022-10-03
-
Zastosowanie procesu Anammox w komunalnych oczyszczalniach ścieków dla zmniejszenia zużycia energii i emisji gazów cieplarnianych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WFOŚ/D/201/140/2011 z dnia 2011-06-07
-
Zasilanie infiltracyjne na obszarze sandrowym
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem UMO-2015/17/B/ST10/03233 z dnia 2016-02-15
-
AdTrans Zaawansowana analiza danych dla nauczycieli specjalizacji transportowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2023-1-PL01-KA220-HED-000158917
-
RIDII 2C Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
MINIATURA Wzmocnienie uszkodzonego budynku stalowego wyposażonego w stalową ścianę usztywniającą oraz śruby SMA
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00144
-
Wyznaczanie wytrzymałości na ścinanie w warunkach bez drenażu dla stabilizowanych gruntów spoistych za pomocą ścinarki obrotowej oraz penetrometru stożkowego.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem SKN/SP/601088/2024 z dnia 2024-06-05
-
OT1-1A/IBDiM-PG-PW-PWr-PŚk-IOŚ-PIB-INSCH-ITB MORATEX Wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-06/1/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
-
GASŁUPMIKROS Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem BG1/GASŁUPMIKROS/13 z dnia 2013-11-14
-
ECO-GT Współpraca inżynierów na rzecz zielonej transformacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Współpraca grunt-konstrukcja w zakresie dużych deformacji przy różnych warunkach brzegowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
INTRAS Wspólny magisterski program nauczania z zakresu ITS na uczelniach Uzbekistanu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 586292-EPP-1-2017-1-PL-EPPKA2-CBHE-JP z dnia 2017-12-20
-
Wpływ zmiennych warunków obciążenia na charakterystyki zmęczeniowe kompozytów cementowo-bitumicznych wykonanych w technologii recyklingu na zimno
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Wpływ wysięków wód podziemnych na zbiorowiska mikroorganizmów występujących w strefie płytkiego litoralu plaży piaszczystej
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem 3161/B/P01/2011/40 z dnia 2011-06-13
-
Wpływ warunków pielęgnacji na rozwój temperatury betonu - analiza warunków brzegowych w ujęciu doświadczalnym i numerycznym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów zgodnie z porozumieniem DECYZJA DYREKTORA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI Nr DEC-2021/05/X/ST8/00685 z dnia 2021-11-02
-
Wpływ sztywności rotacyjnej połączenia pomiędzy stężeniem a pasem na stateczność kratowych wiązarów dachowych poddanych obciążeniu od wiatru- badania doświadczalne i analizy numeryczne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Wpływ ruchu tramwajowego na postępowanie zużyć szyn oraz emisję metali ciężkich do środowiska w okolicy trasy tramwajowej.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00005 z dnia 2023-05-15
-
RID 3D Wpływ reklam na poziom bezpieczeństwa ruchu drogowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-33/4/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
-
Wpływ przemian siarki na procesy usuwania azotu w układach z osadem granulowanym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem UMO-2020/37/N/ST8/02455 z dnia 2021-01-14
-
Wpływ procesów oczyszczania ścieków komunalnych na rozmieszczenie wybranych zanieczyszczeń nowej generacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
MINIATURA 4 Wpływ obecności uszkodzeń na odpowiedź dynamiczną elementów betononych zbrojonych niemetalicznymi prętami kompozytowymi w połączonej dziedzinie czasu i częstotliwości
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem DEC- 2020/04/X/ST8/00092 z dnia 2020-09-16
-
Wpływ modyfikacji biowęgla na zmiany jego właściwości w odniesieniu do wykorzystania w oczyszczaniu ścieków w systemach zielonych ścian
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Wpływ dodatku w postaci popiołu lotnego na wybrane parametry gruntów organicznych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
Wpływ czasu i warunków eksploatacyjnych na trwałość i funkcjonalność elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-64/12/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
-
Wpływ chemiczny frakcji mikrosfer glinokrzemianowych na zależność pomiędzy wydzielonym ciepłem wczesnej hydratacji a wytrzymałością na ściskanie zapraw cementowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
- Wieloaspektowa analiza eksploatacji systemów gospodarczego wykorzystania wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem 2023/07/X/ST8/00125
-
Circular MuSe Wdrażanie podejść gospodarki obiegu zamkniętego zwiększających efektywność wykorzystania zasobów w usługach komunalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
GreenerFlow W kierunku bardziej zrównoważonego przepływu ruchu w regionie Południowego Baltyku: podejście do problemu kongestii w oparciu o dane
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
SoURCE Usługa oceny ryzyka / kosztów użytkowania (SoURCE)
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji zgodnie z porozumieniem 4000130203/20/UK/ND z dnia 2020-03-27
-
OT3-3A/PG URZĄDZENIE BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-67/13/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
-
eBIOCOOL Uprawa biomasy energetycznej na glebach marginalnych wzbogacanych biowęglem oraz nawożonych produktami ubocznymi w celu ograniczenia wymywania substancji biogennych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem DEC-3/2022/IDUB/II.2/Sc z dnia 2022-08-25
-
BalMarGrav Ujednolicone morskie mapy grawitacyjne południowego i wschodniego Bałtyku do nowoczesnych zastosowań 3D w geodezji, geologii i nawigacji morskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
SZTUM CIRCULAR ECONOMY – ODPOWIEDZIĄ NA WSPÓŁCZESNE WYZWANIA KLIMATYCZNE
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Przesiadka bez Barier System zarządzania dostępnością zintegrowanych węzłów przesiadkowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem Rzeczy są dla ludzi/0050/2020-00 z dnia 2021-08-15
-
HAWIM System ważenia pojazdów w ruchu o dużej dokładności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
InfraNoise System precyzyjnego monitorowania oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko z uwzględnieniem informacji o danych ruchowych, technicznych i środowiskowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem BRIK2/0020/2022-00 z dnia 2022-10-27
-
SMG System monitorowania utrzymania czystości i porządku w gminie – SMG
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji zgodnie z porozumieniem POIR.01.01.01-00-0224/21 z dnia 2021-04-15
-
Studium podyplomowe Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska: Współczesne metody hydrologii inżynierskiej w gospodarce wodnej
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WFOŚ/D/201/298/2015 z dnia 2015-12-15
-
SUWMAB Strategies for sustainable communal waste-water management in the Baltic Sea Region
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem S 61 z dnia 2014-12-03
-
NUTA RI Staż naukowy w Narodowym Uniwersytecie Technicznym w Atenach dotyczący badania metod kalibracji geometrycznej i radiometrycznej wielokamerowych systemów teledetekcyjnych w sztucznym oświetleniu.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
Research internship/Sabbatical Staż naukowy na Uniwersytecie Massachusetts Lowell realizowany w celu pracy nad zadaniami eksperymentalnymi dotyczącymi funkcjonalnie stopniowanych nanokompozytów
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów